sobota 27. listopadu 2021

𝙁𝙤𝙧𝙚𝙨𝙩 𝙋𝙖𝙩𝙝𝙬𝙖𝙮

𝙁𝙤𝙧𝙚𝙨𝙩 𝙋𝙖𝙩𝙝𝙬𝙖𝙮


Náramek jsem vytvořila někdy na jaře, houbičkové náušničky na podzim.
Náušničky jsem zveřejnila hned po vytvoření v říjnu, náramek zůstal na chalupě, došlo na něj až teď. 
U mně ale pořád nejdéle trvá nafocení či zveřejnění :)
 
Designed Spring-Autumn 2021 for Rutkovsky Beads. 
 

Náramek je vytvoření podobným způsobem jako ten jarní s lily beads, který jsem 
také na blogu zapomněla zveřejnit (ach, bože, už zas...).
Jaro sem cpát nebudu, ale byl jistou dobu jako banner u mně na facebooku :)
 
 
 
Material:  
* Bay Leaf - bobkové lístky - beads in our Etsy Shop
* Round pressed beads in our Etsy Shop 
* Vinuté muchomůrky - lampwork toadstool beads
* Seed Beads by Preciosa and TOHO


                                        Na ruce je příjemný, člověk by tím pořád chrastil :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...